- Чет Окт 12, 2023 12:58 pm
#59
Здравейте!
Интересува ме казусът с приемане на решения от общото събрание и редът за тяхното атакуване.
Примерна ситуация:
На 12.10.2023 г. се провежда събрание, на което се избира фирма да поеме управлението на етажната собственост.
Събранието взима решението, изготвя се протокол и фирмата има задължението в едномесечен срок от избирането (т.е. датата на събранието - 12.10.2023 г.) да отиде и да подаде заявление по чл.46б .
Съгласно чл.16 ал.9 пък всеки отсъстващ може да оспори решение на ОС в едномесечен срок, течащ от датата на поставянето на съобщението за изготвен протокол, което съобщение със сигурност се поставя най-рано на следващия ден. Тоест има ситуация, в която някой може да оспори решение за избор на управител, след като управителят е вече вписан в регистрите на общинската администрация, защото срокът за оспорване е с най-малко един ден по-дълъг от законовия срок за уведомяване. Аз ли разсъждавам неправилно или наистина има парадоксална ситуация ?
Интересува ме казусът с приемане на решения от общото събрание и редът за тяхното атакуване.
Примерна ситуация:
На 12.10.2023 г. се провежда събрание, на което се избира фирма да поеме управлението на етажната собственост.
Събранието взима решението, изготвя се протокол и фирмата има задължението в едномесечен срок от избирането (т.е. датата на събранието - 12.10.2023 г.) да отиде и да подаде заявление по чл.46б .
Съгласно чл.16 ал.9 пък всеки отсъстващ може да оспори решение на ОС в едномесечен срок, течащ от датата на поставянето на съобщението за изготвен протокол, което съобщение със сигурност се поставя най-рано на следващия ден. Тоест има ситуация, в която някой може да оспори решение за избор на управител, след като управителят е вече вписан в регистрите на общинската администрация, защото срокът за оспорване е с най-малко един ден по-дълъг от законовия срок за уведомяване. Аз ли разсъждавам неправилно или наистина има парадоксална ситуация ?